You are not connected. Please login or register

[banner] Header of forum :)

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 [banner] Header of forum :) on Sun May 30, 2010 7:25 pm

sheri


Pri Newbie
Pri Newbie
[You must be registered and logged in to see this image.]

my god, It's colorful Razz
I don't think it's colorful like this Shocked


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]

2 Re: [banner] Header of forum :) on Sun May 30, 2010 8:19 pm

CillyAoxora


FTi Loyal Primadonna
FTi Loyal Primadonna
haha this is awesome! i love how you wrote pri-ma-donna seperately on the cards. the reflection is super pretty too.

whered u get the pic its cute! and recent..? coloring their pants is genius lol.

we should use this next month or something, whn we've changed the background to fit it as well. good job ^^


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Spread the MY Primadonna Love! Become a Member!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Effpoo4our Twitter
My Twitter
http://effpoo4our.blogspot.com

3 Re: [banner] Header of forum :) on Sun May 30, 2010 9:07 pm

Kaori-chan


FTi Loyal Primadonna
FTi Loyal Primadonna
Ya ya .. its AMAZING ART~ Thx for sharing here~ PRIMA-DONNA is really gonna ROCK!! keke

CillyAoxora wrote:whered u get the pic its cute! and recent..? coloring their pants is genius lol.
oh dear, dear pants already be like that color keke~

CillyAoxora wrote:
we should use this next month or something, whn we've changed the background to fit it as well. good job ^^

Agree, hope someone can change it ^_^ I hope this thread become COLOURFUL & CUTE like our boys~ lets SPARKLING it keke

http://notefromkaori.wordpress.com/

4 Re: [banner] Header of forum :) on Tue Jun 01, 2010 12:20 am

CillyAoxora


FTi Loyal Primadonna
FTi Loyal Primadonna
Kaori-chan wrote:
oh dear, dear pants already be like that color keke~

owh yeah hahaha, now i rmbr whr ive seen the pic b4, i love the colors lol. the pants are genius, if only i had as skinny as legs as fti *bitestongue*


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Spread the MY Primadonna Love! Become a Member!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Effpoo4our Twitter
My Twitter
http://effpoo4our.blogspot.com

5 Re: [banner] Header of forum :) on Fri Jun 04, 2010 1:02 am

Admin


FTi Loyal Primadonna
FTi Loyal Primadonna
thanks sheri for another great artwork..
i'm lovin it ( omg sounds like MC Donald's ^^)
we will use it as our header this month after the FT Island 3rd anniversary event...


_________________
support korean and japanese entertainment world
[You must be registered and logged in to see this link.]

Uploaded with [You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

Uploaded with [You must be registered and logged in to see this link.]
http://my-ftisland.forumotion.com

6 Re: [banner] Header of forum :) on Fri Jun 04, 2010 4:13 pm

ha-mi


FTi Fans
FTi Fans
Yeah, agree!
We should use this banner after this... X3
It just too cute!!! XD

Kekeke~ Love the cards too...
We love you too, FT Island!... Smile


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]

~Moonlight Angel~Friendster~Myspace~Facebook~
http://choihami.blog125.fc2.com/

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum